Varför uppdateras det aldrig?

Jo, ni ser - Samar är efterbliven. Hon gör liksom inte något vettigt på dagarna. Vaknar, duschar, äter vadsomhelst, pluggar (beror på vilket humör hon är på (typ "jag är en idiot=ge upp mode" eller "jag måste plugga som en åsna annars klarar jag det aldrig")) och sen beger hon sig vanligtvis till skolan. På lediga dagar ersätts denna "varapåskolan-delen" men en annan lika omfattande del: "Liggapågolvet" kallas den. (Eller: Liggapågolvet-SJUKTFÖRVIRRAD egentligen.)

Det är sant. Minst en timme om dagen ligger jag bara på golvet och tänker på allt och inget. Hur fantastisk skön min nya matta är, hur det kommer sig att jag hellre ligger där än i sängen och hur sjukt vitt mitt tak är. Egentligen kanske dessa tankar mixas med skratt/tårar, funderingar över vad jag håller på med och hur tusan jag hamnat här.

Det är alltså det jag är så upptagen med att jag inte kan uppdatera bloggen. Jag är förvirrad på heltid och det känns som att ni läsare kanske inte tycker om mina lite mer "ärliga" inlägg, så därför tänker jag dubbelt innan jag skriver något som inte handlar om musik/mat/eller annat oviktigt skit. Jag vet att det är min blogg och jag vet att jag får blogga om vad jag vill, men det känns som att jag måste censurera mig själv för att bespara er - med andra ord: jag uppdaterar inte för att jag vet inte vad ni tycker är OK att jag skriver om. 

Så nu frågar jag er, lämna en kommentar. Hellre fler inlägg där även den riktiga sidan syns eller bara muntra, roliga inlägg om hur klantig jag är som ung student?



/Samar

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh fina syster. Älskar din blogg, den är så rolig och du är så söt masha'Allah! Tycker du skall skriva om precis allt och ingenting, vad än som faller dig in. Gärna mer om Islam, det skulle vara jättekul!



Egentligen ville jag bara säga att även om jag inte känner dig eller har någon aning om vad du gör/går igenom så kämpa på! För du är jätteduktig. Må Allah underlätta för dig med din utbildning, tro, välbefinnande och allt annat samt belöna dig för ditt tålamod! Amin <3

2011-12-11 @ 23:20:11
Postat av: Puffaren

Ja du, skriv det du känner för :) skriv hur klantig du är och hur livet går :P

2011-12-12 @ 01:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0