Roligt inlägg VS Tråkigt inlägg

Ibland skiter jag helt och hållet i att uppdatera bloggen bara för att jag inte kan komma på något roligt inlägg. Visst, det finns mycket annat att skriva om från mitt liv, men varför skulle ni vara intresserade av när jag har prov, hur det går med jobbsökningen eller faktumet att jag ska köra upp till Umeå med några klasskompisar imorgon? Detta är ju väldigt oväsentligt för er och som en god bloggerska tar jag mig gärna tiden att sålla bort sånt här ovickigt strunt så att ni slipper läsa massa onödigt prat. Resultatet blir att bloggen inte uppdateras, men om ni var tvungna att välja -Är det inte bättre så?


Idag drack jag vatten till skollunchen. FUN, AIN'T IT SO?

/Samar

Kommentarer
Postat av: amo alfred^^

vad kommenterar man ett sånt här inlägg? :P

2011-02-15 @ 23:38:33
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: Hej!

Vad ska du göra i Umeå?

2011-02-16 @ 10:56:49
Postat av: Nadia

Uppdatera!

2011-02-16 @ 11:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0