Snubben har många jobb.

Idag på nolia mässan (utbildningssmässa) började jag snacka med en något underlig snubbe. Vi kom in på studiemedel och jobb-ämnet...

Jag: Men vad har du för inkomstkälla?
Snubbe: Jag är ju med i studentkåren, osså åker jag ju runt på mässor som denna och snackar massa skit om mig själv. Jag tar även några extatimmar på Willys. Sen gillar jag ju skidor och sånt, så jag bruka valla skidor svart, vinner jag några tusingar på. Sen är brorsan elektriker, så när de får över massa tjocka kablar så tar vi hem dem (egentligen snor dem) och skalar av dem.. Vi säljer kopparn för 30-40 kr/kg - det bruka vara mer än 100kg.

Hahahaha! Inte nog med att han vallar SVART -visste inte ens att man kunde göra det - men han tjänar ordentligt med pengar av att skala och sälja överblivna/snodda kablar. Snubben är gaalän.  

/Samar

Kommentarer
Postat av: amo alfred^^

ofta snubbe erkänner att han e kriminell :O

helt sjukt! :)

2011-02-24 @ 00:07:05
URL: http://amoalfreds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0