What the hell?

Vette tusan vad jag ska göra med mig själv. Jag är så grovt omotiverad och har en hög med plugg som jag bara skjuter fram och fram och fram. Höjdpunkten i min dag är att träna... Hahaha, nu ljuger jag. Höjdpunkten är att få äta! Jag älskar middag mest av allt i världen. Aja, back to the point. Jag har tagit studenten i min hjärna och måste verkligen ta tag i mig själv nu. Pepp, PEPP, PEPP!


Blir riktigt pepp när jag ser denna bild. Tänker på sommaren,framtiden och framgång. (Fråga mig inte varför..)

/Samar

Kommentarer
Postat av: Jaq

Denna bild är tagen från ett grodperspektiv vilket gör att du ser större och mäktigare ut än vad du egentligen är.

2011-02-10 @ 11:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0