Eh okej?

Hahaha, jag la nyss på telefonen från ett väldigt konstigt samtal. Jag tror jag måste ta det från början för att ni ska hänga med: Så jag söker efter en länhet i Uppsala. Jag är inne på en studentsida och ser en annons "Jag söker kvinnlig inneboende". Skitbra tänkte jag. Det är ju jag. Så jag mailar personen, "Nassir" och frågar om lägenheten är tillgänglig. Ja, det var den tydligen. Jag svarar och frågar om nummret så jag kan få detaljerna. *Snabbspolning*

"Hej, jag heter Samar, jag mailade dig." "Hej Samar", en snubbe svarar. (Jag tror att det måste vara tjejens farsa och fortsätter.) "Ja, är Nassir där?" Nja, tydlgen finns inte den tjejen jag var ute efter. Tydligen var det ngn snubbe, som för någon anledning bara accade kvinnliga roomates?

Snacka om att jag artigt försökte slingra mig ur det samtalet. "Eh, okej, är den nära skolan? eh? hur ser den ut? eh?" Asså? What?



/Samar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0