Grattis syrran!

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Ja det är ingen vanlig dag för det är Naddos 20-årsdag HURRA HURRA HURRA!!

Jamen är det inte helt underbart? Att storasyrran fyller 20 bast en dag som denna? Detta är ett shout-out till min goa, glada och något dampiga tokstålle till syster. Du är från tid till tid oerhört jobbig, besvärlig, våldsam, elak, taskig, ful (på tal om ögonbryn), dum, korkad, svartsjuk, mobbande och sist men inte minst sjukt jäkla galen. Men ibland, IBLAND kan du faktiskt vara helt OK. (Och sitt inte och tänk "bara för att jag köper saker till dig" för det är inte det jag menar.)

Jag syftar på de små stunderna, då vi kan sitta brevid varandra utan att jag blir nedslagen. Då du erbjuder din specialblandade is-te och man faktiskt tillåts vistas i ditt rum i över 30 min. Dagarna då du faktiskt vill att man ska kolla på Modern Family med dig och du faktiskt VILL gå på nya cykeläventyr. Ja, det är pga dessa stunder du faktiskt förtjänar ett Stort Fett GRATTIS! Grattis dude!



/Samar

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis miss.n

2011-07-30 @ 12:53:00
Postat av: lol

........man "går" väl ändå inte på cykeläventyr, 22,5:an........skärpre

2011-08-04 @ 18:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0