Jag är inte död, bara nästan.

Det känns som att jag gjort ett tillfälligt break från facebook, bloggen och allt vad internet är. (Med undantag för min mail som jag måste kolla med jämna mellanrum som vilken annan 40+are.) Det tar mig tusen år bara för att hitta en dator att sitta vid - och när jag väl hittat en ledig labtob (jepp) så kommer jag inte på något att blogga om.

Jag har tusen roliga saker att skriva om, exv hur jag lyckades dra bort hälften av mina ögonfransar här om dagen. Ja, mina dyrbara ögonfransar fastnade i ögonfransböjaren och jag går seriöst runt med ett öga som bara är täckt till hälften av fransar. Om jag hade en dator, en kamera och en god internetuppkoppling så hade ni garvat ihjäl er tack vare mina klanterier. Istället tvingas jag sitta här, med mors tillfälligt snodda dator, ett bristande ögonfransparti på mitt högra öga och inget speciellt att blogga om. It's a hard life, aint it so?

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0