När man faller pladask

Det känns som att allt jag pratar om just nu på bloggen är mitt nya jobb, så det ska jag försöka få in lite mindre av. Det jag dock vill blogga om är hur exalterad jag är över att det är den 11:e idag! Nej, det är inte min födelsedag. Nej, det är inte "give-away-cash-to-Samar-dagen" (fast man skulle ju kunna tro det eftersom att jag hitta en 20:a på gatan och blev överlycklig). Idag är nämligen dagen då det bara är TRE dar kvar till 14/8 och FYRA dar kvar till den 15/8. Grymt va?! 

Nu tänker jag vara så fräck och inte avslöja vad som är så speciellt med den 14:e alt. 15:e juli, utan det blir upp till er att gissa. :D Hoppas någon där ute kommer på det. (Och Nej, det är inte min fjantiga-fjoll-uppkörning.)

Inser nu att rubriken inte hade något med inläggets inehåll att göra. Tänker dock inte ändra den - tycker det ger det hela karaktär. 

/Samar

Kommentarer
Postat av: Tommy

Det är fler än TRE och FYRA dagar kvar till 14/8 och 15/8 men förstår att du menar 14-15/7 och antar att det är IKEA-jobbet som tröttar ut ditt huvud så du blandar ihop månaderna :) Men jag är nyfiken på vad som händer de datumena, berätta berätta!!

2011-07-11 @ 23:22:37
URL: http://jobbar.inte.nu
Postat av: pinglan

som sagt: berätta, berätta!

2011-07-12 @ 10:06:59
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: p

du får veta om du kommer in på universitetet!

2011-07-12 @ 15:29:36
Postat av: Daniella

din mamma kommer hem från semester och du slutar arbeta

2011-07-12 @ 16:26:16
Postat av: Anonym

Antagningsbesked från högskolan är också förväntansfull så dessa två datumen kan jag inte glömma:D

Hoppas du kommer in:D

2011-07-12 @ 23:21:49
Postat av: Anonym

Antagningsbesked från högskolan är också förväntansfull så dessa två datumen kan jag inte glömma:D

Hoppas du kommer in:D

2011-07-12 @ 23:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0