Ekonomisk

Så nu när jag tagit studenten har jag bestämt mig för att uppdatera mobben (från min SonyEriksson till en Iphone?) och datorn (från min Ingen till en Riktig). Det är bara en liten detalj som jag missat att räkna med i min mobil-dator-uppdaterings-kalkyl. Nämnligen att båda är svindyra. Visste ni om att en Ifån kostar lika mycket som 2.5 cyklar? Ja, 2.5 gånger cyklis - min absolut bästa investering i världen. 

En dator hostar jag gärna upp cash för, den lär ju vara min enda vän i några år framöver, men en 2.5 gånger-cyklis-mobil? Njaa, jag tror kanske inte det... Oavsätt så har jag faktiskt inte min egna tillåtelse att införskaffa något just nu, inte förren körkortet är taget. So there's really no use sweating it.



/Samar

Kommentarer
Postat av: Puffaren

Köp en htc istället ;)

2011-07-01 @ 01:53:43
Postat av: Anonym

Ingen?! Som i jurassic park???

2011-07-03 @ 04:21:12
Postat av: Tommy

Kan rekommendera ZTE Blade om du vill ha en ny prisvärd smartphone att leka med. Jag har inte något mobilabonnemang tycker det är onödigt när man har tillgång till dator och internet dagligen då räcker det gott att prata och sms:a. Folk lägger ned 7000 kr/år på att vara uppkopplade mot internet. Det känns onödigt och inget som man inte klarar sig utan.

2011-07-03 @ 23:20:05
URL: http://jobbar.inte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0