Kakdeg

Är så trött att jag vill dö. Åt btw kakdeg nyss. Smakade gott. (Lite sådär sidetracked.) Hursomhelt: Idag har varit en låång dag med Vagant som start 8.30. "Vagant" är tävlingen alla 3:or deltar i under året för att avgöra utspringningsordningen på studentdagen. Idag var alltså sista deltävlingen och jag ktisksatt ute i solen en och annan timme. (Är faktiskt - tro det eller ej - ännu rödare i fejset idag.) Därefter rusade jag till privatskolornas studentutspringning, följt av två studentmottagningar. Hoppa sen på bussen till stan och gick på klassfest. Kom hem vid 12-tiden för jag ville sova "tidigt"... Som sagt - Lång dag. 



Nu ska jag nog däcka. Kanske äta lite mer kakdeg också?

/Samar

Kommentarer
Postat av: Anonym

tar du studenten imon

2011-06-09 @ 13:06:16
Postat av: Anonym

hej , kan du inte slänga upp några bilder från din student ?? :P

och grattis !! :D

2011-06-11 @ 00:04:31
Postat av: Anonym

grattissssssssssssssss inshalla läkare kan du lägga upp några bilder

2011-06-11 @ 17:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0