Kyligt place

Visste ni att jag har det halvt FF här hemma? Jo, det är sant. My mother and my sister are gone for good - typ. Dom är faktiskt bortresta (Dubai) och det är bara jag, far & mina 2 småsyskon som är hemma. Det har gått helt OK tills igår då vi insåg att vi faktiskt inte hade några rena kläder kvar. Gissa vem som tar på sig uppgiften att tvätta? Jag kan väl säga såhär: Det bör inte kunna gå lika fel som det gick. Fel medel i fel fack. Fel temp. på fel kläder. Fel tid på fel mängd. Alldeles för lat tvätterska för att sen vika/plocka undan kläderna. Long story short, jag gav upp efter första satsen. 



Hur är det tänkt att jag ska klara mig själv när jag flyttar? Kommer gå runt med smutsiga trasor i flera år. 

/Samar

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Hittade nyss din blogg av en slump när jag googlade lite vidare på läkarprogramet. Kul att fler har sökt läkarlinjen nu till hösten, men tyvärr tror jag inte att jag kommer in eftersom jag hamnar i grupp 2 eftersom jag har läst upp, vad har du för poäng 22,5 (mvg i alla ämnen plus 2,5 meritpoäng)?

2011-06-26 @ 21:40:14
Postat av: smr

Tja Malin :D Jepp, som tur är så har jag lyckats få till en 22,5 och jag hoppas ju på att det ska räcka!



Men att du inte kommer in trots att du är i grupp 2 ska du nog inte vara så säker på. Det beror ju på vad du lyckas få på HP. Sen är det ju så att söktrycket är mycket lägre på våren, så kommer du inte in nu så finns det ju faktiskt en väldigt stor chans att du kommer in till våren. :)

2011-06-30 @ 15:59:00
URL: http://retardsunites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0