En redovisning

Hej alla uthärdiga läsare! Idag hade jag en muntlig redovisning med temat "veckans värsta/bästa". Vi hade ganska så fria händer så jag tänkte "borde göra ett blogginlägg av det hela". Det blev faktiskt ganska kul om ni frågar mig. Jag satt framför datorn med skärmen projekterad, medan jag skrev inlägger och läste högt (i high-pitched röst)! Feel free to use the idea. 



TJA TJA!!!


SSSSSAMAR HÄÄRR!!! KUL ATT NI TIITTADE INN!!!! <333333 FIZZ!!! Jag tänte göra en ny version av hiss/ diss!! hihi!! ehh, så jag tänkte köra veckans värsta & bästa!!!



Ehh.. Veckans värsta Min katt Majsan blev KIDNAPPAD AV NINJOR.. :(



EHH!! HIH!! :ppPppp MIN VECKANS BÄSTA VAR ATT JAG VANN EN MILJON PÅ BINGOLOTTO!!!! :DDDDD 

SÅÅÅ PÖÖÖZZZ PÅ ERRKÄRA LÄSARE!!!! HIHI



När jag skrev inlägget flikade jag även in (i min normala röst) att det mesta bara var lögner men att jag inte kan skriva den "tråkiga" sanningen. Det hela blev en grov parodi. ;)

/Samar

Kommentarer
Postat av: puffaren

haha du är rolig du :!

2011-03-16 @ 19:12:00
Postat av: amo alfred^^

jadu, du får nog mvg för den ;)

2011-03-16 @ 20:45:42
URL: http://amoalfreds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0