I had it coming

Tror jag sabbat musknappen på datorn. Tappade ett glas vatten på tangentbordet och nu måste man trycka extra hårt på musen för att få den att fungera. Jag har väl ingen annan än mig själv att skylla på egentligen.. Å andra sidan, skoldatorn ska ju lämnas tillbaks om 3-4 månader och i samband med de regelbundna tabbningar av vätskor på den (+ att den själv tappas konstant i bla marken) så har den klarat sig ganska så hyfsat under gymnasietiden. Om jag har tur så fixar den sig själv såsmåningom, den bruka oftast återhämta sig. ;)


Är det en dator eller en stor ko? -You tell me.

/Samar

Kommentarer
Postat av: amo alfred^^

men du får ju va försiktig om datorn! :P

2011-03-11 @ 14:24:44
URL: http://amoalfreds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0