Ny blogg?

Fundera seriöst på att göra en ny blogg. Den ska heta "Samarsögonbryn" och den ska handla om mina ögonbryn genom tiderna. Jag svär på Gud, de har ett eget liv. Varje dag har de vuxit till en ny form (kan vara både bra & dåligt).. Serri, jag överdriver inte ens. Kollade nyss på några gamla bilder på mig själv och på varje bild ser ögonbrynen annorlunda ut. Jag säger som jag bruka säga till mina föräldrar: Det är deras fel att de födde mig med apfula ögonbryn. Samarsögonbryn.blogg.se! Kommer bli storslaget!


Am I right or am I right? OBS att följande bilder är tagna under ett halvårs tid. Tänk er hela mitt liv.

/Samar

Kommentarer
Postat av: alla vi som hatar allt

jaha detta var alltså det ap "roliga" inlägget..............det sööög..

2011-03-13 @ 18:16:36
Postat av: Anonym

dina e ögonbryn e fett snygga på första bilden!

2011-03-14 @ 22:16:07
Postat av: Anonym

dina e ögonbryn e fett snygga på första bilden!

2011-03-14 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0