Skönhet & stil är relativt












Helt galet hur skönhet kan vara så relativt. Dessa bilder visar alla tjejer/kvinnor som posar som om de var hetast i världen, omedvetna om att de faktiskt ser ut som pajaser (om du frågar mig). Galet weird att folk anstränger sig, pressar sig själva och töjer på sina gränser bara för att passa in i ett sköhetsideal som är tidsbegränsat eller geografiskt avgränsat. Jag kan tänka mig hur många timmar som slösat för att uppnå denna "skönhet", timmar som säkert var väl spenderade enligt dem själva. Det är hela är så knasigt. Så löjligt. KNAS. Det får mig att tänka på alla timmar jag själv spenderar på skönhet/stil. Is it a waste of time or what?

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0