18 ÅR?

Nu kommer stormen efter lugnet. Jag ligger nyvaken i sängen och det har slagit mig att jag just fyllt 18 år. Hur gick det här till? Jag? 18? Nu är jag vuxen och har ett eget ansvar för mig själv. 

Det är dock inte åldern som oroar mig. Om någon dag går jag ut skolan. Arbetar förhoppningsvis under sommaren sen flyttar jag. Ska jag flytta? Ska jag bo ensam i en lägenhet/rum och överleva? Ska jag plugga till läkare?! Vad har jag gett mig själv in på? 

Detta är definitivt stormen efter lugnet. Tror inte jag vågar 18. Tror inte jag vågar jobba, flytta, plugga. Eller? 

/Samar


Kommentarer
Postat av: puffaren

grattis o ett år närmare döden :p :P :P

2011-05-15 @ 23:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0