Rebell?

I feel as if I'm living on the wiiiillld siiiiddee!! Yepp. Har en deadline idag vid midnatt (1h & 2min kvar) och jag är inte ens halvägs igenom rapporten. Egentligen så tror jag inte ngn bryr sig om den kommer in 1 eller 2 på morgonen, men jag har insett nu att detta har blivit en vana för mig. Att alltid lämna in saker sent och komma undan med det. The thing is, I've been warned from this ståhej, specially when universitet have nolltolerans för sånt slackande. Hade varit riktigt typiskt moi att kugga alla kurser för en sån sak. 

Nu måste jag tillbaks till att vara rebell och skriva en rapport som ska in samtidigt som Askungen måste hem från balen. 


Har faktiskt ingen aning varför det står "fotolja" på bilden. Låter lite äckligt.

/Samar

Kommentarer
Postat av: tommy

Lärarna måste ju säga en tid och ett datum när något ska vara inlämnat för studenterna måste ju veta hur länge man har på sig men det är nog inte större skillnad på universitet än gymnasium, beror mest på läraren tror jag. Men varför skjuter du upp det till sista minuten, har du funderat på vad det kan bero på? Gillar du att testa gränser och få se hur mycket för sent du kan lämna in en rapport tills du blir tillsagd? :)



Själv tycker jag det är skönt att lämna in i tid iaf 1-2 dagar innan sista dag, skönt att göra bort en uppgift så man städa bort den mentalt..

2011-05-21 @ 13:04:04
URL: http://jobbar.inte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0