Svårt val blir förvirring

Just nu vill jag blogga om allt och inget. Jag har 1000 olika saker jag skulle vilja skriva om, men samtidigt så vill jag inte skriva något alls. Hmm, snacka om ett komplicerat val. 

Innan jag går vill jag btw förtydliga att nedanstående inlägg är lite inkorrekt skrivet. Tydligen inträffade min 16-årsdag för TVÅ år sedan och inte TRE. Jag är lite sådär sämst på att räkna så ni får ursäkta den missen. Ville dock inte ändra misstaget då det visar på min extremt smarta karaktär. 

Aja. Det var ju inte tänkt att jag skulle blogga. Skulle ju bara skriva att jag inte orkar skriva. Nu snurrar mitt huvud (kan dock bero på att jag är döende, men man vet aldrig).  

/Samar

Kommentarer
Postat av: Svarten

:-)

2011-05-21 @ 07:09:18
URL: http://svarten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0