Hejhopp-galopp



Tjabba alla glada! Hoppas allt är grymt där ute? Själv känns det som att jag skulle behöva få i mig lite käk, snarast. Funderade lite på vad jag skulle äta till middag, tror att jag kan vara lite mer fantasirik än igår (då jag åt pepparkakor till middag). Förhoppningsvis så kommer jag på nått snart, för magen kurr-kurr-kurrar. (Som jag brukade säga när jag var liten.) 

Btw, om det är någon där ute som känner till någon mat man kan laga snabbt, som kräver få ingredienser och lämnar minimalt med disk - let me know!

/Samar

Kommentarer
Postat av: Svarten

Efter en veckas självsvält pga sjukdom, rostade jag två brödskivor och lade ett stekt ägg mellan dem. Gott. Pronto och nemas discos.

2011-11-22 @ 22:00:23
URL: http://svarten.blogspot.com/
Postat av: puffaren

haha gillar att du ler :) snabbmakaroner med falukorv :P

2011-11-23 @ 01:07:31
Postat av: pinglan

Nudlar :P ät direkt ur kastrullen för minimalt med disk :D

2011-11-23 @ 09:16:46
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pulversoppa och mackor, pastasallad med tonfisk och Rhode Island sås, Broccolipaj, chili con carne :p

2011-11-23 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0