Läst det - gråt i en timme - kom över det

Så idag fick vi tillbaka resultatet från vår första tenta. Planen var densamma som rubriken. Jag var så säker på att jag skulle bli underkänd. Kändes som att det var 5% chans att jag skulle klara det. Jag var så redo på besvikelse.

Alhamdullah! Alhamdullah! Jag klarade min första tenta! Jag klarade den! Det känns så skönt, att veta att man inte är sämst i världen. Att veta att man faktiskt kan klara av prövningarna som kastas på en! Så skönt att känna att jag inte stått och stampat på samma plats i veckor. Skönt att få veta att man faktiskt kan. Alhamdullah!

 

/Samar

Kommentarer
Postat av: jasmin(samars syrra)

Grattis världens bästa Samar! Jag saknar dig jätte mycket och hoppas att du har det jättebra!

2011-11-09 @ 20:33:09
URL: http://jaaass.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS SAMAR!!

2011-11-10 @ 23:41:31
Postat av: Puffaren

Grattis! du är bäst:D

2011-11-12 @ 13:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0