Middagsbjudning

Idag hade jag en gäst hemma! En gäst! Jag har någon hemma hos mig typ max två gånger i månaden. Fatta att jag är uppspelt över min enda gäst!

Det bjöds såkart på middag (pasta och spenatsås) samt efterrätt (japp, kladdkakan håller fortfarande måttet). Sen hade jag även lyxat till det med lite läsk och annat tilltugg. Mysfaktorn var såklart på hundra med levande ljus och radion spelandes i bakgrunden. Det hade ju lätt klassats som en date om det inte var en brutta som var självaste hedersgästen.

Mot kvällen (efter att vi var tvungna att springa ner en snabbis till tvättstugan) slog vi oss ner i soffan (aka. min säng) och kollade på filmen Brides Mades.

That is what I call a lyckad middagsbjudning.

/Samar

Kommentarer
Postat av: D.A

Heej jag undrar en sak, du skrev att du hade ibörjan bara vg men sen så fick du mvg. Men det jag undrar är hur kunde du få mvg när du hade vg är det inte så att om man har vg i matte a så kan man inte höja sig något mer eller har jag fel snälla kan du förklara mig för att jag förstår inte det här får panik snart, snälla svara på min blogg eller som ett inlägg :)

2011-11-03 @ 17:20:00
URL: http://domoaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0