Tack Naddo ♥

Vill kasta ut en STOR shout-out till min underbara storasyster Nada! Du är så fin som lyssnar på mig när jag känner mig sjukt nere och bara ger och ger och ger uppmuntrande ord. Jag vet att du också mår dåligt av att jag mår dåligt och jag är riktigt tacksam över att du låter mig ventilera av mig, trots att du kanske behöver göra detsamma själv.

Jag vet att du saknar mamma lika mycket som jag gör just nu och jag är så stolt över att du pallar med Modi, Jasmin och pappa helt på egen hand. (Främst Mammut och Jass som kan vara riktiga djävulssyskon.) Du är den sötaste storasystern en mobbad, ensam, misslyckad trying-to-be-läkarstudent kan önska sig. Om jag var där hade jag kramatsönder dig tills du tappat andan, och sen hade jag även ropat på Mammut och Jassamin så dom kunde kramasöner dig ännu mer.

Allt kommer Inshalla att ordna sig tillslut. Tills dess får vi väl bara hålla hårt i hattarna (som vi egentligen då måste bära över sjalarna, vilket ironiskt nog kommer att leda till att vi bara vill få bort de fula hattarna ändå). Oavsett vad som händer så kommer vi att klara oss! (Och det finns en sak som alltid kommer att förbli: We will always have Maaaalltaaaaa!)






/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0