Busig den

Jag unnade mig en sovmorgon idag. En fet sovmorgon. Börjar inte förren stax över 1-tiden och tänkte egentligen kliva upp och plugga, men icke! Idag ville jag bara ligga kvar i sängen hela dagen och ha det tryggt och skönt. Det är så konstigt det där med ens säng, man känner sig verkligen trygg, som att man är där man ska vara, som om det är din rätt att få ligga kvar och bara "vara" tills det att man måste kliva upp. Det kanske är därför själva uppstigningen kan vara så psykiskt påfrestande ibland, man vill inte börja en ny dag utan bara ligga kvar i samma ögonblick i evigheter.

Detta är en något oviktigt och ointressant inlägg, men jag känner inte att jag har någon lust att gå in på något djupare just nu. Ha det bra, vi ses imorgon!

/Samar

Kommentarer
Postat av: Tommy

Jag älskar min säng och känner igen känslan man har när man vaknar och inte vill lämna den trygga sköna sängen, där har man kvalitetsegentid verkligen ;)

2011-10-16 @ 17:21:33
URL: http://jobbar.inte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0