Ey, asså bro?!

Vet ni vilka som förtjänar en sann intervention? Bilister. Ibland är ni ju bara för dumma och korkade och idiotiska.

Det finns få saker här i livet som får mig att utbrista i ett "Ey, Bro?!". Exempelvis när någon gör något trots att den vet att det är fel eller om någon säger något som tydligt strider över vissa gränser. En annan sak är ju såklart hänsynslösa bilister.

Visst har jag förståelse för att det ibland blir fel när man sitter i bilen (speciellt när jag nu själv tagit körkort och vet att det inte alltid blir som man vill (typ att man gör helt fel, inser att man gör helt fel och får sitta halvskamset och försöka dölja sig i förarsätet)). Men, det ursäktar inte faktumet att vissa är totalidioter och tror att det är OK att köra 50 när jag cyklar brevid eller tror sig vara för coola för att signalera. What's up with that liksom?!



For those of you out there, känn er träffade. Don't make me "Ey-bro"-you.

/Samar

Kommentarer
Postat av: kurdilele <3

fin bild :D

2011-10-31 @ 14:31:54
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Twins

håller med =)

/L

2011-10-31 @ 14:39:06
URL: http://beckaliza.blogg.se/
Postat av: Peennys ♥

Tävling på bloggen!



I vinstpotten ligger ett "Konad stone set"

Perfekt för dig som vill ha snygga naglar i vinter.



Se instruktioner på min blogg :)

2011-10-31 @ 18:25:57
URL: http://peennys.blogg.se/
Postat av: Puffaren

Tror du skulle säga ey bro väldigt många gånger om du stack till ett arabiskt land ;)

2011-10-31 @ 23:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0