Hej hej levermarmelad:)

Hej alla läsare där ute som måste läsa denna depremerande och egoistiska blogg som min kära syster Samar och hennes före detta kompanjon Modi har skapat. Jag är Jasmin. Samars favorit, Samars ökenblomma, Samars ljus i mörkret, Samars tumör, Samars exsem men framför allt Samars syster. Jag tycker att jag är mycket mer intelligent än Samar. Så nu tycker jag att vi ska prata om något viktigare än vad samar har att erbjuda som tillex. politiska frågor och vad vi tycker om Hamlet. Eller så kan jag berätta om när Samar och jag skulle hem från skolan en dag och hade glömt nykeln hemma.

Samar gick troligtvis i sexan och jag gick säkert i sexårs, men vi skulle i alla fall hem från skolan och Samar -smart som hon var - hade glömt nyckeln hemma. Både jag och Samar var kissnödiga så vi gick till baksidan och satte oss på ett par fotbollar för att inte kissa på oss, och där satt vi tills mamma och pappa kom hem.. Dvs efter två timmar. Men jag var så pass liten att jag inte riktigt kunde uppskatta tiden som Samar kunde, så mina två timmar kanske var 20 minuter...

Nu när jag läser igenom det här inlägget så upptäcker jag att det låter väldigt tråkigt but hey, what did you expect?



Jag och Samar för tre år sedan :)

/Jasmin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasmin äger!!

2011-10-18 @ 22:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0