Hemma hos familjen

Hola alla där ute! Jag är hemma i Sundsvall denna helg och hoppas kunna ladda upp mig rejält. Jag ser att det är många som undrar lite saker på min icke-frågestund och jag tänkte bara säga redan nu att dessa kommer att besvaras någon gång under nästa vecka, när jag är  tillbaka i Uppsala igen. Hoppas ni har överseende! Bloggen kommer att uppdateras något mindre under dessa dagar, men försök att komma ihåg att jag fortfarande uppskattar er "närvaro" (dvs att ni faktiskt läser bloggen och lämnar en och annan fin/stöttande kommentar) och att jag känner mig något mindre ensam varje gång jag inser att ni alla andra där ute kanske faktiskt också bryr er.

Hursomhelst så är jag tillsammans med min extremt underbara familj som jag planerar att gosa sönder! Älskar er familljas!







Min söta bror i skor! Han vill bara att jag tillägger att han INTE är efterbliven (om det inte skulle framgå av bilderna så att säga.. )!

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0