It's never easy, only a new type of difficult.

It's about time I start to reminisce, take a stroll down memory-lane. It's a silly thing don't you agree, that we forget what once was hard not realising how we overcame it. The defenition of my slutsats is; ta en titt i din historik, det var aldrig lätt men du klarade dig ändå. Let history repeat itself, oh please do. Blir resultatet något av närheten av vad du en gång lyckats så vet du att det kommer att ordna sig. "du"? I think what I meant to say is "jag".
/Samar
It's about time I start to reminisce, take a stroll down memory-lane. It's a silly thing don't you agree, that we forget what once was hard not realising how we overcame it. The defenition of my slutsats is; ta en titt i din historik, det var aldrig lätt men du klarade dig ändå. Let history repeat itself, oh please do. Blir resultatet något i närheten av vad du en gång lyckats så vet du att det kommer att ordna sig. "du"? I think what I meant to say was "jag".

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0