Middag

Soppa för en vecka. Hahah, fail på mig! Jag kände mig så duktig som lyckades hitta ett mini-vitkålshuvud och tänkte: SOPPA! För att kompensera mängden vitkål så blev det två stora lökar och 4 morötter. Tänk er detta plus massa vatten och kryddor. You do the math som man säger på englishska. Men soppa är väl ändå gott? Jo, jämfört med det jag annars hade ätit (en frukt, godis, kaka? (beror på vad som är mest tillgängligt och lämnar minst disk)) så är det grymt!!

Nu känner jag att jag vill stanna där. Känns som ett bra inlägg, rubrik, soppa, avslut. Ja, fin struktur och allt. Nu sätter jag punkt med en lite personlig hälsning. Sköt om er, stå på er och ge inte upp!

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0