Som en bitter-kärring

Känner mig som en extremt bitter kärring (vet att vissa finner ordet vulgärt men jag råkar tycka att det passar perfekt in på det jag vill beskriva). En riktig bitter-kärring! Jag är så sur och klagig och besvärlig och tycker att alla runt mig lallar runt som små barn. Som om jag skulle vara så hiiimmlaans mycket mer mogen och stor av mig. Det är som att jag tvingas vara gammal när jag egentligen inte vill det, vilket bara leder till att jag är gammal och dessutom väldigt vresig över ett.

Jag förtjänar en riktig uppläxning. Någon som kan säga till mitt ansikte att jag ska sluta vara så surig och bitter. Ja, det är exakt det jag behöver.





(Små läppar och ett pekande finger är alltså typiska drag, för er som inte visste..)

/Samar

Kommentarer
Postat av: Svarten

Skärpning, surkärring!



(Hoppas det hjälpte:-)

2011-10-30 @ 23:32:24
URL: http://svarten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0