Tillbaks till Uppsala

Jag var i Sundsvall igår över dagen (åkte dit på tisdag kväll och åkte hem onsdag kväll). Jag hade ett litet ärende att utföra och som tur är så gick det min väg. Nu vet jag inte riktigt hur jag känner. Vanligtvis hade detta gjort min månad och jag hade blivit överlycklig, men nu vågar jag knappt säga något för att jag är rädd för vad andra ska få för uppfattning av mig och min förmåga att lyckas med något här i livet. Det känns som att det är första gången på länge som jag inte floppar, men samtidigt så kan jag inte känna mig stolt eftersom att hela mitt liv just nu känns som en stor flopp. Jag vet inte riktigt ja..

Hursomhelst så är jag tillbaka i Uppsala och hoppas på en god fortsättning. Inshalla kher.

/Samar

Kommentarer
Postat av: Helge

MEN FUCK YOU SAMAR. Gör en fucking uppdatering på facebook och ba fucking gläds åt att du är fucking asduktig och gick ut gymnasiet med så mycket poäng som det fucking går. "Det enda som hindrar dig från att lyckas är du själv" - asofferordspråk, men i ditt fall stämmer det fan bättre än för någon annan.



Alla verkar veta det förutom du själv.

2011-10-06 @ 12:15:51
Postat av: pinglan

word.



:P såna ord passar inte riktigt mig, men ville ändå typ visa att jag håller med helge ovan;) Förutom "fucking" då, jag använder inte fula ord. Eller jo, det gör jag, men inte i skrift. Mat. Min mage kurrar. Å just det. GRAAAATTTTTIIIIIIIIS!

2011-10-06 @ 16:59:27
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: -

Helge är fan cool han.

2011-10-09 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0