Sjuk



/Samar

Kommentarer
Postat av: Puffaren

You got red eyes :o

2011-09-10 @ 13:01:18
Postat av: hälle

krya på dig, Har en fråga till dig , vilken program/linje går du på ?



vad tycker du om samhälle ekonomi , vad kan man bli eller förutom att ha ett eget företag och sånt ?



Hoppas du svarar , Riktig fin blogg !

2011-09-10 @ 14:25:03
Postat av: smr

Hej Hälle :)



Jag gick på NV-programmet och tog studenten för några månader sedan. Det var rätt linje för mig och jag passade bra. Det är väl lite upp till var och en vilka intressen man har, gillar man samhällsämnen så kan ju detta absolut vara något för en. Gå lite efter eget intresse!



Jag tror man kan bli det allra mesta om man läser ekonomi, man måste inte alls bli företagare utan det finns många öppna vägar. Jag har en massa kompisar som gått ekonomi och det finns inget som säger att dom ska bli egeneföretagare. Du kan ju inte bli allt, men det är bara någta få saker du inte är behörig till. Kolla upp med SYV för dom brukar ha koll! :D



Vet inte om du fick ett vettigt svar.. Hare bra! /Samar

2011-09-10 @ 16:15:16
URL: http://retardsunites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0