Sjukt händig

Jag känner mig som en riktig karl. "Har du problem med något mrs hemmafru? Jag fixat!" Jag måste vara drömsonen varje far fantiserar om. Det finns så få saker jag inte klara av. (Inget fel på självförtroendet här inte.)

Mitt senaste verk: Spänna cyklis bromsar. Jepp. Jag spände cyklis bromsar helt själv! (Det var visserligen apenkelt och tog mig max 20 sek, but still.) Det är inte vilken läkarstudent som helst som kan säga att han/hon klarar av att spänna bromsar på cyklar. Men jag, jo jag kan faktiskt det!

Det är nästan så att jag fundera på att hoppa av skolan och öppna en egen cykelbroms-spänningsbutik. Ja, så stolt är jag!


Detta är alltså jag.

Kan ni på fullaste allvar kolla på denna bild utan att skratta ihjäl er?! Seriöst?

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0