Uppdatera för sällan?

Holas amigas and amigos!! Hur har ni det där ute?! Allt bra? Hurrni, jag har en liten fråga att ställa er. (Den är nog ganska uppenbar med tanke på rubriken, but still.) Tycker ni att stjärnan bakom retardsunites uppdaterar retardsunites.blogg.se för sällan? Var ärliga nu, hur ofta ska jag uppdatera?

Ett medel på 1-2 gånger per dag tycket jag är helt OK. Speciellt nu när jag inte har någon kamera och bara kan ta det enkla alternativet vilket är att slänga upp lite bilder på random stuff..

Men ärligt, är det för sällan? Det är ju ni som ska läsa det så ni borde ju faktiskt ha ett säg i det hela. What do you guys think?



/Samar

Kommentarer
Postat av: sara

1-2 gånger per dag minst, antar att man inte orkar mer än så. men ja håll dig till det eller mer så blir det jättebra =)

2011-09-11 @ 23:08:41
Postat av: Anonym

2 gånger minst! :D

2011-09-12 @ 07:16:07
Postat av: Puffaren

Det är lagom :) Gör så mycket som du hinner med ;)

2011-09-12 @ 10:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0