Back in Upzala

Tog tåget tillbaka till Uppsala igår kväll. Kul va? Jag var faktiskt nära på att missa min station och fortsätta mot Stockholm. Jag visste om att jag skulle vara framme 00.11, men ändå så lyckades jag somna typ fem i tolv. Jag fick världens panik när jag vaknade av att tåget stog stilla och vagnen var tom. Jag sprang ut som en galning och stog och stirra på tågvärden i en halv minut innan jag körde en "Asså är vi i Uppsala?". Jag kände mig som människor som är helt i sina egna världar och inte förstår vad som sker i omgivningen. Typiskt Modi (aka. tonårskillar).



Nu är jag iallafall Uppsala återigen och det känns än så länge helt OK.

/Samar

Kommentarer
Postat av: hellotruth.blogg.se

Sv: Jaa, asså jag har tänkt på det där med beställning utomlands, men det är ju frakten som hindrar en, CSN sponsrar inte gladiatorer av ngn konstig anl. Så fick ett tips från twitter om att dela ut ansökningsblanketter på SATS, friskis & svettis och alla andra gym i sverige. Fast dem är ju liksom inte riktiga gladiatorer då..Yo quiero rrreal gladiatorro

2012-01-08 @ 21:14:17
URL: http://hellotruth.blogg.se/
Postat av: hellotruth.blogg.se

Btw the kunganamnet Jesse Can och Mustafa blev inte mottaget med samma entusiasiasm som din, kan bero på drottning Silvias och hennes familj förflutna...Detta är fortfarande under analys.

2012-01-08 @ 21:19:21
URL: http://hellotruth.blogg.se/
Postat av: hellotruth.blogg.se

Dont worry my curry, jag lever i den anonyma underground världen, attention is hard to get if nobody knows your name ;)

2012-01-08 @ 21:50:22
URL: http://hellotruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0