Hatar "100m-långa-flugor/kransar/väspor/insekter-whatever"




Ni vet de där flugorna som har 100 meter långa ben?! Ni vet vilka jag snackar om va?! Minns inte riktigt vad de heter (antar att det är ngt av de insektsord jag använde i rubriken), men de är i vart fall riktigt himla snuskiga! Hatar när jag ska lägga mig och klockan är kring 12 - så alla i familjen sover - 'åsså' kommer en 'såndär' jäklans fluga in i rummet och börja yra runt! Åhhhh! Så pain! Jag kan varken sjasa ut den eller hämta förstärkning - så det slutar alltid på samma sätt: Jag släcker lampan och ignorerar problemet.




Fy tusan för dig din himlans äckelinsekt! Ingen tycker om dig! WHY WON'T YOU DIE!?!

/Samar

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Såna är så himla irriterande! Btw.. älskar det sista du skrev: Ingen tycker om dig, why won't you die! Haha.. ^^

2010-07-22 @ 20:59:32
URL: http://iisabellec.blogg.se/
Postat av: längläng

Ellerhur!

Fast fästingar är bäl ändå värre, eller mördar sniglar uuuuusch!

2010-08-16 @ 19:47:11
URL: http://lingling.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0