Hatar att studenten närmar sig

ÅÅHHHHHH, nu ska jag bannemej vara en liten klagpelle. Är det bara jag som hatar att studenten närmar sig? Eller, närmar sig och närmar sig, 3:an börjar om 2 månader, följt av ett skolår & sen kommer studenten. Jag har en känsla av att jag kommer att HATA både 3:an och studenten, så det är inget jag ser fram emot! Suck och stön. Gnällspik Samar.

Hahahhaha, om ett år kommer inte jag kunna presentera mig själv som NV-elev, utan jag kommer vara Samar "arbetslös". HAhahhahahah. Pain.


Dessutom kommer jag att se ut som ett fån.

/Samar


Kommentarer
Postat av: Cherin

Oroa dig inte. Det kommer bli underbart. Och fyllt av glädje, och insha allah kommer du inte vara arbetslös.

2010-07-06 @ 20:18:15
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/
Postat av: Hej

Nej du kommer inte se ut som ett fån :)

Att ta studenten är roligt. Jag längtar tills jag tar studenten :)

2010-07-06 @ 22:12:59
Postat av: bellish

DU ÄR SÅ JÄVLA VACKER!! alltså helt seriöst så är du en av de vackraste.så naturlig :) MVH bella

2010-07-09 @ 23:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0