SÅ J*VLA TYPISKT!! ÅHH!

Åhhh, just nu skulle jag kunna döda mig själv!! Jag är så j*vla pinsam att jag bara vill dö!!! I våras sökte jag till ett jobb via mailen. Jag skrev aldrig att mottagaren skulle bekräfta mailet så jag var aldrig säker på om personen ens fått min ansökan.. För 2 dagar sedan skulle jag söka till ett annat jobb och tänkte "Nu ska jag bannemig vara smart & inte göra samma misstag."
För 5 minuter sen säger jag till syrran:
- Jag skickade in min ansökan för 2 dar sedan och hon har fortfarande inte bifogat mitt mail.
- Vadå bifoga?! Säg inte att du skrev bifoga?!?! Vad pinsam du är, blatte-unge! Fattar inte hur du kan 20.0:a! Du suger! (Följt av gapskratt & tårar..)
-
Jag börjar givetvis dampa (skratta/skrika/böla) men kollar snabbt upp det för att upptäcka:

TYPISKT TYPISKT TYPISKT!!! Vad gör jag nu?! Mailar igen, hitta på något som "Hihi, menar givetvis bekräfta. Silly me, jag är inte en analfabet tönt som inte fattar vad jag skriver. He he.." Suck. Snacka om att Samar alltid ska göra bort sig.. Bortsållad utan att ens behöva läsa CV/personligt brev - CHECK!

/Samar

Kommentarer
Postat av: jaq

Samar ur killing me, jag trodde det var värsta grejjen, säg inte att hela det här inlägget är tillägnat bara för att du råka säga Bifoga istället för bekräfta, skärp dig nu! Nästan lika överdriven som när vi sitter i bilen sedan får mamma rami och momme utbrott i baksätet, (bokstavligt talat) och sedan får jag panik, men sedan visade det sig vara en nyckelpiga!...C'mon!

2010-08-19 @ 23:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0