Kommer döda mina barn

Jag tycker så synd om mina framtida barn. Även om jag pyssla om dem och tar hand om dem, så kommer jag (troligtvis av misstag) lyckas döda dem. Ni fattar inte. Om de inte dör av att jag glömt dem ute i kylan, så kommer de dö av att jag inte matat dem då jag varit upptagen. Hahaha! Mina stackars barn kommer få en torr knäckebrödmacka & en banan att kasta i sig samtidigt som de springer till bussen. Stackare. De kommer vara de där barnen som äter 5 portioner mat under skollunchen, för hemma har mamma Samar inte tid att laga mat. Dessutom, för att göra det ännu värre för de stackars busfröna, så skulle jag förbjuda dem att överhuvudtaget gå in i köket - åtminstone tills de blivit 17-18. Inga äckelbarn ska komma och stöka ner mitt kök inte! 

Tänkte illustrera min poäng med ett litet rebus:

+ -  

See what I mean?


/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0