Dags att köpa ett nytt paraply?

Jag ska nog köpa ett nytt Paraplouie. Yepp, jag sa "paraplouie". Så säger min mami alltid. Fatta inte riktigt vad saken är, men trots att vi levt i Sverige i snart 17 år så kan mamma fortfarande inte säga paraply. Aja... Jag funderar som sagt på att köpa ett nytt paraply, men jag vet inte riktigt vilket jag ska ta. Vad tycker ni?!?
















Jag tror den sista skulle passa mig bäst, då den är hijabvänlig och allt. HAHAHAHA, "hijabvänlig", jag är så rolig!

/Samar

Kommentarer
Postat av: Ana Gina

haha. Jag skulle inte säga nej till den lilla kinisiska flickan. Mijau...



HAHAHA SKJ.

2010-03-11 @ 09:29:31
URL: http://anagina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0