Skriva kurslitteratur?

Tänk om jag var en författare av kurslitteratur. Vad hemskt! Alla skulle hata mig!! Eller kanske inte alla, men säkert hälften av alla som läste mina verk skulle fasiken HATA mig. Jag slår vad om att vissa författare (som skriver typ fysik, historia, naturkunskap) får hatbrev med jämna mellanrum. Finns säkert folk som planerat brott. Tänk alla gånger elever svurit åt dem och önskat dem ngt illa. När, fy skjotton, hade aldrig velat vara källan bakom läromedel!

Börja tänka på en bok vi hade i naturkunskap för ca 2 år sedan. Jag minns fortfarande hur mycket jag hatade den boken. Brukade seriöst bli ARG när jag läste i den. Hursomhelst fanns det (såklart) en bild på den offriga författaren på omslaget. ÅHH! Jag blev alltid så provocerad VARJE JÄKLA GÅNG jag såg bilden!!! Där står han, Whatshisface, på en klippa/sten vid ngn kust, med sina 90-tals kläder & glasögon, sin skitfula gråhåriga gubbfrisyr och fet-ler åt mig! ÅHHH! VILLE ALLTID SLÅ IN HANS ANSIKTE. HATAR, HATAR, HATAR HONOM!

Nu är jag upprörd! Himla tönt!

/Samar

Kommentarer
Postat av: jasmin

haha kolla på den här, slutet är bäst, http://www.youtube.com/watch?v=ZN5PoW7_kdA&feature=player_embedded

2010-03-15 @ 19:37:36
Postat av: Anonym

Kära vän. börja med att ta djupt andetag. Ta dig därefter till närmaste kiosk ock köp dig en chokladkaka. Det brukar lugna även de värsta aggressioner ;)

2010-03-15 @ 22:36:51
Postat av: Thyreese

skype nu!

2010-03-16 @ 09:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0