Vilken dag

Med risk för att låta som en stor tönt inleder jag mitt inlägg med en "Pust! Vilken dag!" Hade först matteprov vilket gick superbra. Som vanligt var det mycket lättare än förväntat, men idag kändes det nästan töntigt. Vi hade en 1h & 30min på oss och jag blev kissnödig efter en kvart. Trodde jag skulle dö. Jag vågade inte gå ut för att jag trodde läraren skulle tro att jag fuskade eller ngt (det var ju bara lite mer en timme vi skulle sitta där) så jag satt kvar i en timme på gränsen till att kissa på mig. Typiskt mig.

Idag hade vi även påsk-dans på skolan och jag drog till med en och annan move. Hahahaha, jag dansade med en lärare idag - tyckte så synd om dem för att ingen frågade upp dem så jag gick fram och frågade om lov. Snacka om att han blev överlycklig. MVG i biologi - check.

Ska ladda upp dagens senare idag så ni får hålla utkik. Btw, jag har fått lite klagomål angående dagens. Vissa  (exv syrran) tycker det är väldigt ointressant med dagens. Håller ni med? Vill ju inte sitta som en tönt och knäppa ego-bilder om ändå ingen vill se.



/Samar


Kommentarer
Postat av: rania

jag brukar också vara kissinödi jämt :$

2010-03-31 @ 07:39:09
URL: http://raniaknowles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0