Gnäll, gnäll, gnäll

Det finns väldigt få saker som jag hatar lika mycket som gnäll. Jag HATAR när folk drar fram gnällrösten och envisas på att berätta hur synd det är om dem. Gnäll, gnäll, GNÄLL

I en stund som denna måste jag erkänna att jag hatar mig själv, lite... Jag har gnällt konstant i 2 timmar och jag fattar inte hur folk/familjen inte bara slår ner mig. Helt ärligt. 

Visste ni att det var -13 grader i Sundsvall idag? (En av anledningarna att jag gnäller..) Det är sant! Rödheten av min näsa intygar att detta stämmer. 




Mashalla, en sån vacker ros.




Ego-shot. Jag tror jag ska byta till en overall (eller täckisar). Detta fjanteri med vinterjacka & vanliga byxor fungerar inte. 

/Samar

Kommentarer
Postat av: r a m i

bara för att det är vinter betyder det inte att du ska gå utan smink?

2010-11-22 @ 23:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0