Historian om killen i de korta shortsen.

Nu mina vänner ska jag berätta en historia om killen i de super-korta shortsen.
Det var en gång en dag, då killen i shortsen skulle spela en fotbollsmatch, då något magiskt inträffade. Killen i shortsen stod nämligen som målavakt för laget under en stor turnering, på en vacker, stilla sommardag.

Laget var utomordentligt duktiga och lyckades med laganda och ansträngning ta sig hela vägen till finalen. Under den viktiga matchen lyckades de dock inte sätta ett enda mål och ställningen blev 0-0.

En liten pojke på läktaren säger då: "Det kommer att bli straffar. Killen i de korta shortsen kommer att rädda det avgörande skottet och laget kommer att rusa mot honom, bära upp honom och kasta honom i luften." Det den lilla pojken inte visste var att han just förutspått händelsen som skulle utspela sig.






En dag som denna önska jag bannemej att jag var som killen i de korta shortsen. Önska nästan att någon kunde kasta mig i luften....

/Samar

Kommentarer
Postat av: modi

håll käften din tönt!!!

2010-09-22 @ 15:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0