Vilken redig tjej!

"Oj oj oj, vilken redig tjej!" Det tycker jag att folk borde ropa efter mig - vart jag går, vart jag står.

Jag har nämligen haft en speciell dag med lektion, politisk debatt, lektion. Skolan hade bjudit in 7 kommunala politiker som skulle debattera och locka oss unga väljare. Ganska kul att se faktiskt!

Efter det var det matte till 17 följt av frivillig kvarsittning till 18. Sällan man sitter kvar till 6 Samar?!? Jag kryddade till cykelfärden hem med att läsa lite samtidigt. Gick inte så bra. Halvägs hem & med en halv sida ut-riven gav jag tillslut upp.



Dagens? Problemet är att jag alltid fotar mig själv efter att jag kommit hem. Jag ser relativit fräsh ut på morgonen, men hinner aldig fota då! VILKET PROBLEM JAG HAR!! Nej Samar. Vilken "I-landsproblem".

/Samar

Kommentarer
Postat av: Nabil El Alaoui Sossey

Öh... va? Kvarsittning? Existerar det fortfartande?

2010-09-08 @ 23:29:53
URL: http://www.farbrornabil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0