I'm fly-high

Dag två i Sthlm. Status: Glad som tusan! Inte bara att det är kul på konferensen, men även att vi får chansen att loda runt i staden som turister. Det är så kul att umgås med familj och vänner (vilken tönt jag är) och bara "röja". Men seriöst, skitkul att träffa alla, speciellt Ginimum som jag saknat så mycket! Btw, om det är någon läsare som ser mig (dock tvivlar jag på det) så får ni gärna komma och hälsa, vill faktiskt se vilka det är som följer retardsunites (om ens någon)... /Samar

Kommentarer
Postat av: Soso

din blogg äger! ;) o du e fett söt^^

2011-04-23 @ 21:56:31
Postat av: Amanda

jag är ditt största fan och jag kom fram till dig... :D

2011-04-25 @ 11:24:51
Postat av: Anonym

Jag såg dig men vågade inte gå fram till dig :(( läser din blogg ofta!! love it haha :D satt snett emot dig i konferens salen ;))

2011-04-30 @ 21:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0