Snacka sig ur det hela.

Konversation mellan mig och lillasyster Jasmin:

-Åh, vad fint väder det är idag. Jasmin, ska vi gå på prommis sen efter skolan?
Jag har basket-träning idag.
-Men vi kan gå innan din träning. När är den?
5-6, så vi hinner inte gå innan.
-Efter då?
Men jag slutar 6, och pappa kommer hämta mig sent, typ 7. Justeja, Modi (bror) har träning 8-9, så då kommer pappa hämta mig vid 9-tiden.
-VA? Sluta ljug. (Frågar föräldrarna när hon ska hämtas. Får svaret "18.15".)
Ja, men ändå!

Det gick inte så bra att snacka dig ur denna gång lilla Jasminikus. Inte alls så bra.



/Samar

Kommentarer
Postat av: jasmin

men pappa kommer alltid en kvart sent

2011-04-19 @ 15:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0