Pluggvideo



/Samar

Kommentarer
Postat av: :)

haha Samar!

Det här var den bästa videon jag sett på LÄNGE! Skit bra tips! Jag stt precis och var orolig över att börja gymnasiet o när jag kollade på din video så blev allt bättre haha! Jag vill gå i natur, kan du inte skriva lite eller göra en till video och berätta lite om hur det är i natur?? :)

Du är fan min förebild :D Mvg i Allt typ mashallah

2011-02-18 @ 20:07:08
Postat av: amo alfred^^

jag har faktist också skrivit pluggtips, så deså :P

hur kunde du? härma mig och göra en plugg-tutorial du också?

plankare :P

2011-02-18 @ 22:48:48
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: amo alfred^^

det där du sade om att man ska lura läraren att säga:"åh, de e så tufft och puberteten och jag är stressad också renoverar vi huset mm" är en del av anledningarna till vrf jag får mvg (ok, hos mig står det i hög grad eftersom jag går i 7:an ;) ) i nästan alla ämnen

det funkar på vissa lärare, när du har smörat en tid ger dom dig mvg som "tröstpris" efter att du dragit en snyfthistoria, men det finns en lärare i min skola som typ e 70 år, vad du än säger till henne säger hon: du måste gö' ta ansvar å' plugga, de hjälper inte att 'ru ha' en jobbig dag, de säger alla"

så, du måste välja rätt lärare att dra en snyfthistoria till, och om hon i början inte köper det, prova det när hon tycker om dig mer ;)

funkar 95% av gångerna

2011-02-19 @ 10:53:47
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: eli

Ta inte bort denna! Supergrymt.

Kan du ge andra tips också, på t.ex hur man låter bli att skjuta upp, bli störd, förlora fokus, behålla koncentrationen, följa sina planeringar och olika pluggsätt.. skulle vara så bussigt :D KRAM

2011-02-20 @ 16:28:04
Postat av: Nor

hahaha, duu, jag började faktiskt böla en gång framför en lärare över ett betyg och läraren bytte mitt betyg genast haha :D

2011-02-28 @ 01:32:51
URL: http://behroox.blogg.se/
Postat av: Duaa

Guuuuud vad orättvist!!!!!

Det funkade aldrig på mina uråldriga grundskolelärare :(



Får försöka nu på gymnasiet :P

2011-11-27 @ 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0