Detta ska jag klara

Nä, nu har jag gjort en planering. Jag ska verkligen kämpa nu, ge det mitt allt! Jag bryr mig inte om jag behöver knapra alvedon och kaffe i en vecka (måste btw införskaffa mer alvedon då 6 tabletter konsumerats på 2 dar). No more feeling like crap. Jag får göra mitt bästa av situationen och helt enkelt nöja mig om att skiter sig ändå.

Jag bara hoppas att jag har kvar denna motivation när det känns som körigast, det är då jag kommer att behöva det som mest. Inshalla ya rabb att detta blir en bra dag för mig och alla andra. Inshalla ya rabb att vi alla gör vårt bästa idag och tiden framöver.



/Samar

Kommentarer
Postat av: Batata

Du klarar det fina Samar <3 börja träna (om du nu inte redan gör det), köp ett rullband eller något. Lovar att det kommer göra skillnad!

2011-11-15 @ 12:18:24
Postat av: Anonym

Betyder det här att du kommer sluta ringa hem för att gråta och klaga?

2011-11-15 @ 15:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0