Ledsen att jag övergav er så

Mitt liv är upp och ner - ut och in - bak och fram, på samma gång. Ändå så finns det något som är rätt, om bara en liten liten del. Som att jag har några blad av sturktur i all oreda och att det faktiskt känns rätt en och annan gång. Jag är förvirrad, bortappad och simmar i ett hav av osäkehet, men ändå tycks tiden gå, som den alltid gjort. Vissa dagar är jag helt knäckt över hur dålig jag känner mig, andra kan jag vara helt överlycklig över vad jag kan klara av.

Det känns som att jag är flera olika personer, som upplever saker och ting på helt olika sätt. Ibland känns det till och med som att jag inte är jag, utan att jag bara stirrar på Samar & hur hon lever sitt liv.

Min poäng är: Jag är hemskt ledsen över att behöva övege er, men sanningen är att jag har övergivit mig själv hälften av gångerna.

/Samar

Kommentarer
Postat av: puffaren

Det räcker!

2011-11-22 @ 20:09:35
Postat av: sargol

hallå där tjejen



du e såå gullig som bloggar fastän du e hemma, gör inte deeet, :)..få inte dålig samvete, vi läsa förstår :)..njut av din tid hemma, och inshalla gud hjälper dig med det andra. Jag själv har varit student o långtifrån familjen, påsamma sätt som dej, å kan säga att varje gng jag åkt tillbaks till studieorten (från familjen) har vart ett helvete, ja lovar , även nu är det så för mig, hahah :)...kanske du kan bo me nån student?..kan vara lite lättare när man hör ljud,röster av att nån mer är i huset..?,,eller korridor?..

må gud underlätta för dig,

2011-11-22 @ 20:45:51
Postat av: susu

Hej, kämpa på tjejen..inget värt att ha kommer lätt;)

Jag själv studerar läkare i polen..det är SVÅRT och förjävligt att vara så långt borta från faniljen och vännerna. Förstår inte språket och människorna här är totalt sjuka till skillnad från svenskarna. Mycket rasism och man får gå igenom ett rent helllllvete:S

Men man kämpar på och tror på att i slutändan är det allt värt det;) tro mig man känner sig splitrad och tom ..men man måste bara se ljuset i slutänden. du klarar det..och man vänjer sig;)



ha det bäst och bata keep fighting:)

2011-11-24 @ 09:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0