Min dagsrytm är lite off

Så, såhär har min dag sett ut: Jag somnade igår 04.30. Klev upp kring 9 och duschade, diskade, städade samt packade mitt pick och pack. 12.30 cyklar jag till en skola som ligger nära (min kompis mamma jobbar där) och fick i mig lunch. 13.30 cyklar jag till stan för att köpa tjocksockar. 14.30 kommer jag hem utan tjocksockar. Åt lite kakor, däckade kring 15. 

Vaknade strax efter 18 och har svårt att avgöra hur jag ska gå vidare. Ska man kanske äta middag? Jag är inte alls hungrig, men med tanke på när jag åt sist så kan det kanske göra gott? Ska man kanske ringa hem och höra hur folket mår?

Aja, jag får väl klura på ett. Det ironiska är att jag troligtvis kommer att somna sent även idag och samma sak kommer att upprepa sig imorgon och dagen efter. Way to go Samar. Turning your day like that takes skills.



/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0